Noticies FCOF

TROBADA CATALANA FCOF 2022
22 maig, 2022

FCOF.cat

Federació Catalana d´Ocells Fringíl·lids

CATSalut suspèn temporalment l’obligació d’ensenyar el passaport Covid a causa dels problemes tècnics.

El Departament de Salut ha decidit suspendre des d’aquest divendres al migdia i almenys fins dilluns l’obligació de presentar el passaport Covid a bars, restaurants, gimnasos i altres equipaments, a causa dels problemes tècnics que té la web de La Meva Salut.

La gran demanda del passaport en les últimes hores, ha bloquejat la web i fa que no es pugui obtenir el certificat, que seguirà sent obligatori per entrar a l’oci nocturn com fins ara. El conseller de Salut, ha explicat que dilluns es tornarà a revisar la situació per decidir quan es torna a implantar l’obligació.


CATSalut suspende temporalmente la obligación de enseñar el pasaporte COVID a causa de los problemas técnicos.

El Departamento de Salud ha decidido suspender desde este viernes a mediodía y al menos hasta lunes la obligación de presentar el pasaporte COVID a bares, restaurantes, gimnasios y otros equipamientos, a causa de los problemas técnicos que tiene la web de Mi Salud.

La gran demanda del pasaporte en las últimas horas ha bloqueado la web y hace que no se pueda obtener el certificado, que seguirá siendo obligatorio para entrar al ocio nocturno como hasta ahora. El consejero de Salud ha explicado que lunes se volverá a revisar la situación para decidir cuándo se vuelve a implantar la obligación.

Passaport COVID

Se suspèn temporalment l’obligació d’ensenyar-ho

Dilluns es tornarà a revisar la situació per decidir quan es torna a implantar l’obligació.

Font: Diari de Sabadell.
Esta web utiliza cookies propias y de terceros para su correcto funcionamiento y para fines analíticos. Al hacer clic en el botón Aceptar, acepta el uso de estas tecnologías y el procesamiento de tus datos para estos propósitos. Más información
Privacidad